תקנון האתר דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

תקנון האתר

אתר אינטרנט זה נמצא בבעלות חברת “מי אלמה תכשיטים” השימוש באתר וביצוע רכישה דרכו כפופים לתנאים המפורטים להלן:

1. בפתיחת חשבון, הזמנת מוצרים או שירותים לרבות עיון/גלישה באתר, אתם מסכימים לתנאי התקנון.
2. “מי אלמה תכשיטים” רשאית בכל עת להפסיק את פעילות האתר וללא הודעה מוקדמת.
3. מידע על המוצרים והשירותים: “מי אלמה תכשיטים” עושה כמיטב יכולתה לוודא שהמידע באתר יהיה שלם, מקיף ומעודכן ככל האפשר.
4. “מי אלמה תכשיטים” רשאית לעדכן מחירים ומוצרים מעת לעת ללא הודעה מוקדמת.
5. “מי אלמה תכשיטים” שומרת לעצמה את הזכות לא לבצע מכירה או לבטל הזמנה שמקורה בטעות בין אם במחיר או משיקול דעת אחר שעלול לפגוע בחברה.
6. “מי אלמה תכשיטים” עושה את מירב המאמצים להציג באתר תמונות שממחישות את נראות התכשיטים בפועל – גוונים הצבעים והעיצובים. אין “מי אלמה תכשיטים” אחראית על אי דיוקים שנגרמים בתצלומים אלו שמתבטאים בעקבות טכנולוגיה (גרפיקה, מצגי מחשב, רזולוציות תצוגה תוכנות שונות וכו’)
7. כל התכשיטים מיוצרים בעבודת יד, בעקבות כך עשויה להיות סטייה במידות התכשיטים של עד 1 ס”מ. עלולה להיות סטייה בגוונים של הזהב והרוז גולד בין דגם לדגם, כמו כן בין התמונות המוצגות באתר לבין התכשיט במציאות.
8. המוצרים שאותם מציגה “מי אלמה תכשיטים” באתר ניתנים לרכישה כל עוד הם במלאי. אם בוצעה רכישה, ובכל זאת המוצר שהזמנתם אינו נמצא במלאי, נציג שלנו יצור עמכם קשר טלפוני כדי להתייעץ עמכם כיצד לטפל בהזמנה.
9. “מי אלמה תכשיטים” שומרת לעצמה את הזכות להפסיק, בכל עת וללא הודעה מראש, את הצעתו של כל מוצר לרכישה והנכם מוותרים על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכך.
10. “מי אלמה תכשיטים” אינה אחראית לנזק שעלול להיגרם למשתמש בגלל מידע חסר או לא מדויק או בגין הפרעות ו/או תקלות זמניות בשירותי האתר (לדוגמא: וירוסים, האקרים, כוח עליון)
11. “מי אלמה תכשיטים” מתחייבים שלא לשמור את פרטי התשלום של הלקוחות ולא להעביר אותם לגורם צד שלישי.
12. רכישה עם קופון המקנה משלוח חינם – הקופון יהיה תקף ברכישה מעל 99 ש”ח או עפ”י תנאי המבצע (הגבוה מביניהם).
13. בעת התחברות לאתר באמצעות “פייסבוק”, מי אלמה תכשיטים מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע אישי של הלקוח.
14. יש לקרוא בעיון את תנאי האחריות, לחץ כאן לקריאה
15. יש לקרוא בעיון את תנאי ההחזרה/החלפה, לחץ כאן לקריאה
16. אם צויין בהזמנה להשאיר את החבילה מחוץ לדלת/בארון חשמל (כל מסירה לא ידנית), האחריות על החבילה היא של הלקוח בלבד
17. בכל שאלה או ברור, אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו. בימים א’-ה’, בין השעות 10:00-18:00 בוואטסאפ 054-5440404 או באמצעות דוא”ל לכתובת info@mi-alma.co.il
WhatsApp